dinsdag 4 april 2017

schilderij: Deepsea Tangerine

 
Je kunt er van alles in zien, maar ik toefde tussen groene wieren en blauw koraal terwijl oranje visjes voorbij schoten. Ik noem dit soort schilderijen van mij, die vallen onder het Abstract Expressionisme, vaak 'Colorful Mindscapes', oftewel 'Het rijk van het kleurig gemoed'.

Het is bijzonder om al schilderend mezelf te bereiken en vorm te geven, maar het is nog leuker om te horen hoe anderen reageren op mijn schilderijen. Ik hoor vaak persoonlijke verhalen en inspirerende woorden van anderen, die dan een toevoeging worden aan mijn beleven van het schilderij.



I call these paintings; 'colorful mindscapes' or also 'the realm of the colored mood'. They are are 'dancing' gestures about my inner life, about adventurous or subdued moods that have nested in myself. They also try to reach the source of inspirational flow within the person who is looking at them.

Te koop via mijn webwinkel Blue Feet Art:

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten